Menu Zamknij

Współczesne wyzwania marketingu – wybrane zagadnienia

Współczesne wyzwania marketingu – wybrane zagadnienia

redakcja naukowa
Małgorzata Górka

ISBN 978-83-68026-14-6

e-ISBN 978-83-68026-15-3

Liczba stron: 198

Format: B5

Oprawa: miękka

Rok wydania: 2024

Cena: 73,00 zł

(w tym 5% VAT)

 

 

Marketing internetowy stał się w erze cyfrowej kluczowym elementem strategii marketingowych wielu przedsiębiorstw. Technologia oraz internet zmieniły nie tylko sposób, w jaki firmy komunikują się ze swoimi klientami, ale także jak budują i utrzymują swoje marki. Internet oferuje niespotykane wcześniej możliwości docierania do szerokiego grona odbiorców, personalizacji przekazów oraz interakcji z konsumentami w czasie rzeczywistym. W związku z tym, w pierwszej części niniejszej monografii, skoncentrujemy się na wybranych zagadnieniach związanych z marketingiem internetowym,które są istotne dla współczesnych praktyków i badaczy tej dziedziny. Część ta ma na celu dostarczenie wszechstronnego przeglądu wyzwań i możliwości związanych z marketingiem internetowym, prezentując praktyczne przykłady oraz analizy, które mogą stanowić inspirację dla praktyków i badaczy w tej dynamicznie rozwijającej się dziedzinie.

Współczesny rynek charakteryzuje się dynamicznymi zmianami, które są wynikiem postępu technologicznego, globalizacji oraz zmieniających się preferencji konsumentów. W tak złożonym i szybko ewoluującym środowisku, zrozumienie interakcji pomiędzy produktem, rynkiem a konsumentem staje się kluczowe dla sukcesu przedsiębiorstw. Dlatego też część druga niniejszej monografii koncentruje się na tych trzech fundamentalnych elementach, analizując ich wzajemne relacje oraz wpływ na strategie biznesowe. Dostarcza więc kompleksowej analizy interakcji między produktem, rynkiem i konsumentem, ukazując różnorodność podejść oraz wyzwań, które stoją przed przedsiębiorstwami w dzisiejszym zmieniającym się środowisku.

Przedstawione badania i analizy mają na celu wsparcie praktyków i badaczy w lepszym zrozumieniu tych zjawisk oraz w wypracowywaniu skutecznych strategii biznesowych.